czwartek, 21 maja 2009

"Audycja w języku polskim"

Ostatnio zrobiłam się bardzo kulturalna. Średnio dwa razy w tygodniu chodzę do teatru. Dziś do południa byłam na przesympatycznym przedstawieniu z moimi przedszkolakami w Teatrze Lalek - "O diabełku Widełku". Morał przedstawienia jest taki, że małżeństwo diabełka z anielicą jest możliwe. Tak więc jest nadzieja:)
Wieczorkiem wybrałam się z moją najsympatyczniejszą współlokatorką na dyplomowe przedstawienie studentów aktorstwa. Spektakl muzyczno-kabaretowy w konwencji audycji radiowej, który stanowi panoramiczną opowieść o społecznej i politycznej rzeczywistości powojennej Polski. Jest to dość humorystyczne przedstawienie, na którym nieźle się ubawiłam. Zwłaszcza kiedy na przeciw mnie siedział aktor i udawał sepleniącego piosenkarza, śpiewającego do utworu F. Chopina.

To był dobry dzień...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz