wtorek, 16 czerwca 2009

"Nauczyć się przyjmować dary"



Od kiedy usłyszałam od ks. Pawła że trzeba nauczyć się przyjmować dar nie mogę się od nich opętać. Ciągle coś dostaję i za każdym razem ciężko mi przyjmować. Ale idzie mi coraz lepiej i już na drugi dzień potrafię zrozumieć cel daru, cieszyć się nim, a nie ryczeć przez niego jak w ostatni weekend:)
Dziś dostałam kolejny dar od mojej grupy "Małej Tereski". Flaga Zambii - którą mam zamiar wziąć ze sobą. Przepięknie się prezentuje i wiem ile serca jest w nią wrzucone. Drugą część stanowi płyta "Boso przez świat - Afryka Zachodnia" W. Cejrowskiego. Płyta jak płyta, bardzo lubię ten program, i o Afryce, tym bardziej. Ma jednak coś wyjątkowego dedykację specjalnie dla mnie z autografem samego Pana Cejrowskiego:) Niesamowity dar. Ma być jeszcze jakiś gratis jak dotrze i tak sobie myślę, że to może kolacja z Panem Cejrowskim:):):)
No, kolejny dzień pełen wrażeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz